El conseller Vila assisteix a la presentació de les màquines de recollida de paquets CityPaq a estacions d'FGC
El conseller de Territori i Sostenibilitat, Santi Vila, assistirà el proper dimarts, 2 de juny, a l’acte de presentació de les primeres màquines de recollida de paquets CityPaq a estacions de Ferrocarrils de la Generalitat
A la presentació també participaran el president de Correus, Javier Cuesta i el president d’FGC, Enric Ticó.
L’acte tindrà lloc, a les 16.00 hores, a l’estació d’FGC de Plaça Espanya ( Gran Via de les Corts Catalanes amb Pl. Espanya)
02-06-2015 16.00 | Gran Via de les Corts Catalanes amb Pl. Espanya | Barcelona (Barcelonès) | Barcelona
El conseller de Territori i Sostenibilitat, Santi Vila, assistirà a l’acte de presentació de les primeres màquines de recollida de paquets CityPaq a estacions de Ferrocarrils de la Generalitat.









