Jo trovo una bestiesa la desviació de busos del carrer Pere IV. El pas de busos per aquest carrer cumplia una funció perfecte d'eix intermig entre H12 i H14 molt allunyats entre si. A mes hi ha molta distancia entre el recorregut d'anada i tornada.
Feia molta falta remodelar el carrer, es cert, doncs l'ultima urbanització es va fer el 1965 quan van treure els tramvies, pro crec que tampoc es un carrer tan important per gastar tans diners i que sigui un jardí, donat que els veïns i el comerç que hi ha es escàs a la part central, i inexistent als extrems ja que es totalment industrial. Es podria haver fet continuant la reforma entre Marià Aguiló i Lope de Vega que va deixar dos carrils per sentit i unas amplias voreras fa ja uns anys, inclùs deixan un carril per sentit i prohibir el pas del trànsit convencional.
A mi em sembla bé que vulguin pacificar el tránsit i fins i tot suprimirlo, pro el pas del bus, taxis i vehicles de servei es imprescindible i es te que respectar, al igual que el dels bombers que tenen la seu al carrer Castilla, i que ara tindrán que fer una volta segons on sigui el servei.
Alguna cosa semblant ens trovarem aviat al carrer Taulat, doncs de l'Associació de Veïns del Poblenou es demana que els busos 26 i V27 circulin per García Faria, donat que el carrer Taulat te alguns trams en plataforma elevada, i las voreres son molt estretas.
Doncs que el tallin el transit privat, pro si algun vehicle te que pasar, precisament son els busos i taxis. Es mes jo també canviaria el H16 perque pases per el carrer al ser un punt mes cèntric que Garcia Faria.
👍0👎0