En el Facebook de VOLEM L9, han puesto una foto, que supongo que pondré por aquí abajo, sobre si se tendría que abrir o no!
Debatamos! Quiero saber tu opinión, os dejo también con una encuesta para ver mas rápidamente que opináis!
Gracias!
Hora i data actual: 25 juny 2026, 10:42

Entrada Autor: ivanlobatosanchez » 21 juny 2016, 18:05

Entrada Autor: ivanlobatosanchez » 21 juny 2016, 18:22
Entrada Autor: Renfe451 » 21 juny 2016, 22:34

Entrada Autor: ivanlobatosanchez » 21 juny 2016, 23:37
Entrada Autor: local » 22 juny 2016, 10:35

Entrada Autor: bigcoaster » 22 juny 2016, 12:17
Bona idea. Tancar algunes estacions els caps de setmana i també més d'hora que la resta, no cal que funcionin un divendres a les 10 de la nit ja, a les 9 seria una bona hora.local ha escrit:I per què no obrir l'estació només els dies feiners? El mateix dic per a Mercabarna i Parc Logístic, que tenen més demanda els dies feiners.
Se suposa que al ser una línia automàtica hauria de ser més flexible que la resta de línies. A més, el temps de trajecte podria escurçar-se en no parar en tres o quatre estacions els caps de setmana i festius.
Pel que fa a sistemes d'informació, amb la quantitat de pantalles i la bona megafonia que hi ha, no crec que hi hagi problemes per als usuaris que vulguin fer servir aquestes estacions fora dels dies laborables. Per exemple, es podrien indicar alternatives amb bus des d'altres parades properes.
Crec que m'estic esvaint del tema parlant d'altres estacions amb baixa afluència de passatgers, però crec que calia parlar-ne!

Entrada Autor: ivanlobatosanchez » 22 juny 2016, 15:22
Entrada Autor: Miquel » 22 juny 2016, 16:43
No estic gaire d'acord, a mi m'emprenyaria una mica que tenint la xarxa que tenim, hagi d'esperar un quart d'hora per agafar el tren que pararà. Per això o no agafo el metro, o baixo a la parada més propera, que segur que arribo abans caminant.Javi M ha escrit:Parlant de les estacions amb l'ús concentrat principalment a certes hores del dia, menys radical que tancar-les per complet fora de les hores punta, es pot fer que hi pari un tren de cada dos o de cada tres.
Entrada Autor: Javi M » 22 juny 2016, 18:09
Entrada Autor: 437.001 » 22 juny 2016, 18:13
No en el cas de Mercabarna. Crec que el dia festiu a Mercabarna és dilluns.local ha escrit:I per què no obrir l'estació només els dies feiners? El mateix dic per a Mercabarna i Parc Logístic, que tenen més demanda els dies feiners.

Entrada Autor: ivanlobatosanchez » 22 juny 2016, 18:19
Entrada Autor: 437.001 » 22 juny 2016, 18:27
Altres et diran que quan hi passen, a Mercabarna, Mas Blau o Parc Logístic també hi baixa bastanta gent al matí.ivanlobatosanchez ha escrit:Fira que hi sol baixar bastant gent, almenys quan jo ho agafo al matí, MAS BLAU, sí que hi estic d'acord, però FIRA no!

Entrada Autor: El Maño amañado » 26 des. 2016, 19:17
Entrada Autor: Renfe445 » 26 des. 2016, 20:51
Bueno, para los trabajadores del aeropuerto les irá bastante bien, digo yo.👍30El Maño amañado ha escrit:Pues no hi han estacions en servei on la demanda és pràcticament nula? Doncs, si seguim aquest model, no sé a que esperen per obrir-la... Total, aquí paguem per tot!

Entrada Autor: bigcoaster » 28 des. 2016, 11:43
Torna a “Ferrocarril àrea Barcelona”
Same vibes https://t.co/IvIc4Bcpg2 pic.twitter.com/4b7JNNNvto
— transport.cat (@transportcat) January 22, 2026
Sr. alcalde, no estem arribant a l’última estació. No hi ha més estació construïda que el Palau de Comunicacions i Transports. La Sra. Bonet ens vol vendre un “balcó des dels peus de Collserola a la ciutat”. Fum, fum, fum, (i el Nadal ja s’ha acabat) pic.twitter.com/eVLmDDm4me
— Coordinadora Pro Museu Transport de Barcelona (@MuseuTransport) January 22, 2026