Jo no dic que la Generalitat de Catalunya sigui perfecta amb materia d'infraestructures ferroviàries (com es el cas del pèssim estat de les vies a les zones de Sallent i Suria), però que ADIF posí en risc la vida dels usuaris quant diu que ella no esta obligada a invertir en línies pràcticament abandonades com les R3, R11, R12, R13, R15 i R16 es un autentic insult per els usuaris d'aquestes línies que cada día pateixen la incompetencia d'aquestes dues companyies ferroviàries (ADIF i Renfe).
Per aìxo penso (lo que diré pot ser molt fort i un tant desagradable) que tant ADIF i com Renfe estan fent actes de sabotatge a les infraestructures mes importants de Catalunya per raons polítiques.






