«AVÍS: Per necessitats de gestó del tràfic ferroviari se supén temporalmente el servei de venda de billets i informació en aquesta estació. Oportunament es comunicarà el restabliment del servei. Preguem disculpin les molèsties ocasionades. Per a més informació truquin al telèfon 900 410 041»
Entenc, doncs, que l'estació resta tancada. Algú sap dir-me, però, si hi ha alguna prestació desatesa, com ara la sala d'espera oberta, màquina d'autovenda de bitllets i/o cancel·ladora d'abonaments?
Gràcies.


