http://verne.elpais.com/verne/2016/12/0 ... rsoc=TW_CM
6 cosas que hacíamos en el transporte público antes de tener móvil
Y no como ahora, que estamos todos tontos con internet
Hora i data actual: 25 juny 2026, 01:58

Entrada Autor: Fran-Ikarus » 15 des. 2016, 09:37
Entrada Autor: Renfe445 » 15 des. 2016, 15:19

Entrada Autor: El Maño amañado » 15 des. 2016, 15:24
Entrada Autor: Granolleri » 15 des. 2016, 20:26
Depèn de la siutació. En trajectes habituals la veritat jo també miro molts cops el telèfon, però quan faig un de no habitual no.Sky ha escrit:Doncs jo prefereixo mirar el telèfon que no la finestra o el sostre.![]()
Evidentment. Però a mi personalment m'agrada més el de paper. Quan agafo un bus de Sagalés i té el Periódico als seients de primera fila sempre n'agafo un i m'el llegeixo (ni que sigui per veure quines barbaritats diuen), i el trajecte a Sabadell o Barcelona s'em fa molt ràpid. Si he de comprar un diari, cosa que faig alguns diumenges, normalment compro l'Ara, i m'el llegeixo amb calma, cosa que per el mòbil no es pot fer.I llegir un diari o un llibre també es pot fer al smartphone o a la tablet...

Entrada Autor: Fran-Ikarus » 16 des. 2016, 09:01
Home, hi ha un món entre mirar per la finestra del bus, tramvia o tren, i fer-ho per la del metro, tren soterrat o tramvia en túnel (malgrat la nostra condició de frikis transportils ens faci interessar-nos de seguida per cablejats de la més diversa condició, per no parlar de les restes de Correus quan hi passemSky ha escrit:Doncs jo prefereixo mirar el telèfon que no la finestra o el sostre.![]()
Torna a “Transport en general”
Same vibes https://t.co/IvIc4Bcpg2 pic.twitter.com/4b7JNNNvto
— transport.cat (@transportcat) January 22, 2026
Sr. alcalde, no estem arribant a l’última estació. No hi ha més estació construïda que el Palau de Comunicacions i Transports. La Sra. Bonet ens vol vendre un “balcó des dels peus de Collserola a la ciutat”. Fum, fum, fum, (i el Nadal ja s’ha acabat) pic.twitter.com/eVLmDDm4me
— Coordinadora Pro Museu Transport de Barcelona (@MuseuTransport) January 22, 2026