(I un altre dia parlarem de la mòbil-dependència d'alguns conductors i fins i tot de ciclistes, que és un altre tema força més peliagut encara)
http://verne.elpais.com/verne/2016/12/0 ... rsoc=TW_CM
6 cosas que hacíamos en el transporte público antes de tener móvil
Y no como ahora, que estamos todos tontos con internet
La mòbil-dependència als transports públics
- Fran-Ikarus
- N11
- Entrades: 5809
- Ubicació: La Gran Barcelona
- Contacta:
Sin duda yo me quedo con el número 3. Vi un trio compuesto por acordeón, contrabajo y saxo alto, todos sentados en un banco, en Sagrera L1 hace unos días, ahí dando caña, llenando el andén de música. 

Crònica del Transport al Barcelonès Nord
frankrodriguez.net
Bitte seien Sie achtsam. Andere brauchen ihren Sitzplatz vielleicht notwendiger.
frankrodriguez.net
Bitte seien Sie achtsam. Andere brauchen ihren Sitzplatz vielleicht notwendiger.
- El Maño amañado
- N7
- Entrades: 463
- Ubicació: Sant Martí (Barcelona).
Dónde antes se intercambiaban miradas, ahora se intercambian whatsapps.
Doncs jo prefereixo mirar el telèfon que no la finestra o el sostre.
I llegir un diari o un llibre també es pot fer al smartphone o a la tablet...

I llegir un diari o un llibre també es pot fer al smartphone o a la tablet...

Depèn de la siutació. En trajectes habituals la veritat jo també miro molts cops el telèfon, però quan faig un de no habitual no.Sky ha escrit:Doncs jo prefereixo mirar el telèfon que no la finestra o el sostre.![]()
Evidentment. Però a mi personalment m'agrada més el de paper. Quan agafo un bus de Sagalés i té el Periódico als seients de primera fila sempre n'agafo un i m'el llegeixo (ni que sigui per veure quines barbaritats diuen), i el trajecte a Sabadell o Barcelona s'em fa molt ràpid. Si he de comprar un diari, cosa que faig alguns diumenges, normalment compro l'Ara, i m'el llegeixo amb calma, cosa que per el mòbil no es pot fer.I llegir un diari o un llibre també es pot fer al smartphone o a la tablet...
- Fran-Ikarus
- N11
- Entrades: 5809
- Ubicació: La Gran Barcelona
- Contacta:
Home, hi ha un món entre mirar per la finestra del bus, tramvia o tren, i fer-ho per la del metro, tren soterrat o tramvia en túnel (malgrat la nostra condició de frikis transportils ens faci interessar-nos de seguida per cablejats de la més diversa condició, per no parlar de les restes de Correus quan hi passemSky ha escrit:Doncs jo prefereixo mirar el telèfon que no la finestra o el sostre.![]()

Jo en ocasions trio el bus, respecte el metro, precisament per això (veure l'entorn)
Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan