Millor:
-Línies NXB més eficients
-L'increment de viatgers a la Línia de la Pobla de FGC
-El reprendre les obres per obrir estacions de la L10 Sud i Ernest Lluch el proper any
Pitjor:
-Que hores d'ara no hi hagi la seguretat de la unió del tramvia.
-De nou, tornen a pujar les tarifes a Barcelona (a la resta de Catalunya, no)
-Desaparició de línies de bus arrelades als barris

