Diumenge 16,"30 Minuts" sobre Rodalies

Rodalies RENFE, FGC Vallès i Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Cercanías RENFE, FGC Vallés y Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Respon
Avatar de l’usuari
Metring
Administrador
Entrades: 24002
Membre des de: 04 març 2006, 13:28
Ubicació: Fabra i Puig

Diumenge 16,"30 Minuts" sobre Rodalies

Entrada Autor: Metring »

http://www.ccma.cat/tv3/30-minuts/prope ... a/2874962/

DIUMENGE, A LES 21.55, A TV3
"Propera parada, Rodalies", a "30 minuts"
"30 minuts" repassa l'estat de Rodalies una dècada després de la gran crisi i aborda les possibilitats d'un canvi de gestió en un futur proper.
00


David.F.C.M.B.1000
N6
N6
Entrades: 293
Membre des de: 11 oct. 2015, 19:57
Ubicació: barcelona

Re: Diumenge 16,"30 Minuts" sobre Rodalies

Entrada Autor: David.F.C.M.B.1000 »

pero si se llegase hacer el cambio de operador, los trenes osea las 447 y los civia seguirian en rodalias tal cual como hoy siguen o marcharian a otro nucleo y vendrian trenes nuevos que el nuevo operador adquiriese ? :nose
00


Avatar de l’usuari
Metring
Administrador
Entrades: 24002
Membre des de: 04 març 2006, 13:28
Ubicació: Fabra i Puig

Re: Diumenge 16,"30 Minuts" sobre Rodalies

Entrada Autor: Metring »

Conclusions sobre el reportatge? Què heu vist que faltés (apart de què a Fomento no han volgut fer declaracions)? Què us ha agradat i què no? Calia el tema dels soterraments?
00


Avatar de l’usuari
trensmat
N9
N9
Entrades: 1593
Membre des de: 06 maig 2009, 17:10
Ubicació: Mataró(R1 Nord) Algimia ciudad (C5 Nord) Valencia pintor Sorolla

Re: Diumenge 16,"30 Minuts" sobre Rodalies

Entrada Autor: trensmat »

Me pareció un gran documental sobre los problemas en la red ferroviaria de Catalunya, me gustó mucho el cameo del famoso usuario de Twitter Maquinistilla y lo bien que hacia su trabajo.

Lo malo fueron los comentarios de los ex consellers Joaquim Nadal y Santi Vila que echaron balones fuera en mi opinión, vamos ambas administraciones deben de hacer muchas mejoras en materia ferroviaria en Catalunya.
00


http://www.flickr.com/photos/trensmat

A Tarragona i Lleida volem els mateixos serveis que Girona.
ImatgeImatge Imatge
Avatar de l’usuari
m.h.t.
N9
N9
Entrades: 2285
Membre des de: 30 ago. 2009, 17:37
Ubicació: Badalona

Re: Diumenge 16,"30 Minuts" sobre Rodalies

Entrada Autor: m.h.t. »

Programa sencer:

:flecha http://www.ccma.cat/tv3/alacarta/30-min ... o/5786044/

Per mi, uns dels punts més controvertits ha estat aquesta afirmació:

"També caldria eliminar les interferències provocades per la bifurcació de l'Estació de França al túnel del carrer Aragó seguint allò previst al Pla de Rodalies" :nono (minut 21:00)

Tots recordem el que preveu el Pla de Rodalies per eliminar les "interferències" de la bifurcació Aragó. Fer salt de moltó?? :?: No!! Tancar directament l'Estació de França. :cop

Crec que, a dia d'avui, amb una Sagrera més petita del previst i una demanda més alta de Regionals del que va preure el desfasat Pla de Rodalies, s'ha de modificar el Pla i incloure-hi l'Estació de França com a element cabdal per a l'estacionament de trens amb O/F Barcelona i no saturar més les vies d'estacions passants usant-les de pàrking. Això se solucionaria amb un simple i econòmic salt de moltó a Bifurcació Aragó. :ok

D'altra banda, el reportatge tracta d'una manera bastant acrítica el tema dels soterraments. La intervenció dels alcaldes els vincula a la millora del servei (quan no és així) i només una breu intervenció d'un expert parla sobre la "hipoteca" que suposen.

Aquí els meus "peròs". :D A banda d'aquests dos detalls, el reportatge ha estat correcte, complet i informatiu. :ok
00


Salvem l'Estació de França!
Avatar de l’usuari
Aeduh
N6
N6
Entrades: 307
Membre des de: 03 oct. 2017, 19:50
Ubicació: Volpelleres

Re: Diumenge 16,"30 Minuts" sobre Rodalies

Entrada Autor: Aeduh »

El reportatge bastant guai.
L'averia del R12 era real o un muntatge?
Una mica de :roll: l'alcadlessa de Montcada fent el teatro de casi plorar.
Els consellers com dient Madrit Madrit Madrit. No han complert el programa d'inversions. Però la paraula crisi nomès s'ha esmentat 1 cop, o 2...
00


Ciutadans de Catalunya, ja soc aquí!
Respon

Torna a “Ferrocarril àrea Barcelona”