No queda especificat el concepte de "redibuix", però fa pensar en una nova imatge corporativa unificada a tots els busos de l'AMB.
https://contractaciopublica.gencat.cat/ ... tion=false&
Als anys 80s-90s ja es va aplicar un esquema unificat als busos de la llavors EMT. Era l'esquema de TMB però canviant el vermell pel color corporatiu de cada operador privat (groc, verd, taronja, etc.). Esquema que va perdurar fins fa pocs anys.
Els últims busos híbrids i elèctrics de l'AMB s'han entregat a Tusgsal i BaixBus amb un esquema únic groc-gris (frontal i dorsal grocs i lateral gris metalitzat) que ja queda prou bé com a esquema corporatiu.






