¿Que opinais que haya Mossos d´Esquadra en el metro de Barcelona?
A mi personalmente no me afecta pero supongo que segun que horas del metro vayas la seguridad es cuestionada. Pero en fin asi son las ciudades.

JaMiRo! ha escrit:Personalment, crec que per cada tren i cada estació hauria d'haver un responsable de seguretat (sí, ja se que és car, però és absolutament necessari).
Salut!

Amén.wefer ha escrit:JaMiRo! ha escrit:Personalment, crec que per cada tren i cada estació hauria d'haver un responsable de seguretat (sí, ja se que és car, però és absolutament necessari).
Salut!![]()
Totalment d'acord.

Realmente desastroso, estoy de acuerdo contigo, como no mejore la seguridad, que es algo básico y un derecho de todos, nos vamos a enterar cuando pongan más servicios... igual es lo que quieren: prometen más servicios para mayo ya que hay elecciones, y luego en cuanto haya más de tres incidentes seguidos quitan esos servicios porque claro, no van a poner más personal que les cueste dinero. Y así hacen todo a la vez, lo ponen, lo usan para hacer campaña electoral, no ponen seguridad, pasan las cosas y lo quitan porque pasan cosas.Vox ha escrit:No em cansaré mai de dir-ho: la seguretat al metro de BCN es LAMENTABLEMENT DOLENTA.
Al maig pot ésser divertit anar en metro el dissabte nit:
"Tots movem Barcelona, ara més freqüencia: 15 atracaments i 17 baralles cada 6 minuts!"
Vox
Ja s'ha dit en un altre fil però, considerant l'afluència de passatgers, el trànsit nocturn i la despesa que comporta tenir el metro obert (electricitat, personal, manteniment etc.) val molt més la pena que posin autobusos que recorrin el trajecte en superfície. A les 3 de la matinada, el trajecte Pl. Catalunya-Lesseps en autobús no varia gaire del de metro, a més si tenim en compte que no cal ficar-se sota terra i tornar a sortir-ne. I pel tema seguretat, un conductor veu de seguida què passa i pot cridar d'ofici la policia, que segur que li farà molt més cas que si un pobre desgraciat ha d'activar l'intèrfon per parlar amb qualsevol empleat mig adormit.Santfeliuenc ha escrit:Realmente desastroso, estoy de acuerdo contigo, como no mejore la seguridad, que es algo básico y un derecho de todos, nos vamos a enterar cuando pongan más servicios... igual es lo que quieren: prometen más servicios para mayo ya que hay elecciones, y luego en cuanto haya más de tres incidentes seguidos quitan esos servicios porque claro, no van a poner más personal que les cueste dinero. Y así hacen todo a la vez, lo ponen, lo usan para hacer campaña electoral, no ponen seguridad, pasan las cosas y lo quitan porque pasan cosas.