¿Que opinais que haya Mossos d´Esquadra en el metro de Barcelona?
A mi personalmente no me afecta pero supongo que segun que horas del metro vayas la seguridad es cuestionada. Pero en fin asi son las ciudades.
Hora i data actual: 26 juny 2026, 01:12

Entrada Autor: Carlos L'H » 12 nov. 2005, 15:57
Entrada Autor: Vox » 12 nov. 2005, 16:41
Entrada Autor: JaMiRo! » 12 nov. 2005, 19:09
Entrada Autor: wefer » 12 nov. 2005, 19:40
JaMiRo! ha escrit:Personalment, crec que per cada tren i cada estació hauria d'haver un responsable de seguretat (sí, ja se que és car, però és absolutament necessari).
Salut!

Entrada Autor: Fran-Ikarus » 12 nov. 2005, 20:36
Amén.wefer ha escrit:JaMiRo! ha escrit:Personalment, crec que per cada tren i cada estació hauria d'haver un responsable de seguretat (sí, ja se que és car, però és absolutament necessari).
Salut!![]()
Totalment d'acord.

Entrada Autor: Santfeliuenc » 13 nov. 2005, 11:56
Entrada Autor: JaMiRo! » 13 nov. 2005, 14:44
Entrada Autor: Ferry1ac1 » 14 nov. 2005, 23:18
Entrada Autor: Serie600 » 15 nov. 2005, 23:06

Entrada Autor: Santfeliuenc » 08 març 2007, 19:45
Entrada Autor: Guigui » 08 març 2007, 23:29

Entrada Autor: Fran-Ikarus » 09 març 2007, 09:14

Entrada Autor: Santfeliuenc » 18 març 2007, 13:31
Realmente desastroso, estoy de acuerdo contigo, como no mejore la seguridad, que es algo básico y un derecho de todos, nos vamos a enterar cuando pongan más servicios... igual es lo que quieren: prometen más servicios para mayo ya que hay elecciones, y luego en cuanto haya más de tres incidentes seguidos quitan esos servicios porque claro, no van a poner más personal que les cueste dinero. Y así hacen todo a la vez, lo ponen, lo usan para hacer campaña electoral, no ponen seguridad, pasan las cosas y lo quitan porque pasan cosas.Vox ha escrit:No em cansaré mai de dir-ho: la seguretat al metro de BCN es LAMENTABLEMENT DOLENTA.
Al maig pot ésser divertit anar en metro el dissabte nit:
"Tots movem Barcelona, ara més freqüencia: 15 atracaments i 17 baralles cada 6 minuts!"
Vox
Entrada Autor: Guigui » 18 març 2007, 16:54
Ja s'ha dit en un altre fil però, considerant l'afluència de passatgers, el trànsit nocturn i la despesa que comporta tenir el metro obert (electricitat, personal, manteniment etc.) val molt més la pena que posin autobusos que recorrin el trajecte en superfície. A les 3 de la matinada, el trajecte Pl. Catalunya-Lesseps en autobús no varia gaire del de metro, a més si tenim en compte que no cal ficar-se sota terra i tornar a sortir-ne. I pel tema seguretat, un conductor veu de seguida què passa i pot cridar d'ofici la policia, que segur que li farà molt més cas que si un pobre desgraciat ha d'activar l'intèrfon per parlar amb qualsevol empleat mig adormit.👍35Santfeliuenc ha escrit:Realmente desastroso, estoy de acuerdo contigo, como no mejore la seguridad, que es algo básico y un derecho de todos, nos vamos a enterar cuando pongan más servicios... igual es lo que quieren: prometen más servicios para mayo ya que hay elecciones, y luego en cuanto haya más de tres incidentes seguidos quitan esos servicios porque claro, no van a poner más personal que les cueste dinero. Y así hacen todo a la vez, lo ponen, lo usan para hacer campaña electoral, no ponen seguridad, pasan las cosas y lo quitan porque pasan cosas.
Torna a “Ferrocarril àrea Barcelona”
Same vibes https://t.co/IvIc4Bcpg2 pic.twitter.com/4b7JNNNvto
— transport.cat (@transportcat) January 22, 2026
Sr. alcalde, no estem arribant a l’última estació. No hi ha més estació construïda que el Palau de Comunicacions i Transports. La Sra. Bonet ens vol vendre un “balcó des dels peus de Collserola a la ciutat”. Fum, fum, fum, (i el Nadal ja s’ha acabat) pic.twitter.com/eVLmDDm4me
— Coordinadora Pro Museu Transport de Barcelona (@MuseuTransport) January 22, 2026