Les unitats 449 per les lĂnies del sud per quan?
- trensmat
- N9

- Entrades: 1593
- Membre des de: 06 maig 2009, 17:10
- UbicaciĂł: MatarĂł(R1 Nord) Algimia ciudad (C5 Nord) Valencia pintor Sorolla
Les unitats 449 per les lĂnies del sud per quan?
Les unitats 449 per les lĂnies del sud per quant?
Els usuaris de les lĂnies del sud en matèria de trens adaptats per persones amb mobilitat reduĂŻda portem durant dècades demanant trens adaptats però per part de Renfe i la Generalitat han passat de les exigències dels usuaris olĂmpicament, lo mes lamentable es que el servei Atendo de Renfe no es pot demanar en les estacions petites com les de Vila-seca o Valls.
TambĂ© en m’hi indigna molt que les unitats 449 (que el 95% están destinades a la lĂnia R11) des de l’entrada en funcionament en del AVE cap a les terres gironines vagin mig buides i que no vulguin traspassar algunes unitats a les lĂnies del sud hem sembla tambĂ© una autentica ofensa per els usuaris amb mobilitat reduĂŻda, ja que he vist moltes vegades com persones amb cadira de rodes els hi costa pujar al tren o prĂ cticament no poden pujar al tren (perquè els trens 470 i en especial 448 per una persona amb cadira de rodes es prĂ cticament impossible que puguin pujar).
Jo amb aquesta opiniĂł no vull ofendre a cap usuari de les lĂnies R11/RG1, nomĂ©s vull explicar com es de indignant veure trens 449 dobles parats en l’estaciĂł de Gava, 449 dobles mig buides en direcciĂł Barcelona – Figueres – Portbou i al costat una 470/448 en simple plena a vessar de passatgers de peu o asseguts al terra.
TambĂ© estic a favor que els usuaris de la lĂnia R11 deurien de pagar la tarifa REX i no la tarifa MD.
Els usuaris de les lĂnies del sud en matèria de trens adaptats per persones amb mobilitat reduĂŻda portem durant dècades demanant trens adaptats però per part de Renfe i la Generalitat han passat de les exigències dels usuaris olĂmpicament, lo mes lamentable es que el servei Atendo de Renfe no es pot demanar en les estacions petites com les de Vila-seca o Valls.
TambĂ© en m’hi indigna molt que les unitats 449 (que el 95% están destinades a la lĂnia R11) des de l’entrada en funcionament en del AVE cap a les terres gironines vagin mig buides i que no vulguin traspassar algunes unitats a les lĂnies del sud hem sembla tambĂ© una autentica ofensa per els usuaris amb mobilitat reduĂŻda, ja que he vist moltes vegades com persones amb cadira de rodes els hi costa pujar al tren o prĂ cticament no poden pujar al tren (perquè els trens 470 i en especial 448 per una persona amb cadira de rodes es prĂ cticament impossible que puguin pujar).
Jo amb aquesta opiniĂł no vull ofendre a cap usuari de les lĂnies R11/RG1, nomĂ©s vull explicar com es de indignant veure trens 449 dobles parats en l’estaciĂł de Gava, 449 dobles mig buides en direcciĂł Barcelona – Figueres – Portbou i al costat una 470/448 en simple plena a vessar de passatgers de peu o asseguts al terra.
TambĂ© estic a favor que els usuaris de la lĂnia R11 deurien de pagar la tarifa REX i no la tarifa MD.
- Renfe445
- N10

- Entrades: 4592
- Membre des de: 16 ago. 2012, 19:33
- Ubicació: ??!!!#=?¿****!!! ©
- Contacta:
Re: Les unitats 449 per les lĂnies del sud per quant?
Algunos R 16 especiales iban con 449 Ăşltimamente.trensmat ha escrit:Les unitats 449 per les lĂnies del sud per quant?
Els usuaris de les lĂnies del sud en matèria de trens adaptats per persones amb mobilitat reduĂŻda portem durant dècades demanant trens adaptats però per part de Renfe i la Generalitat han passat de les exigències dels usuaris olĂmpicament, lo mes lamentable es que el servei Atendo de Renfe no es pot demanar en les estacions petites com les de Vila-seca o Valls.
TambĂ© en m’hi indigna molt que les unitats 449 (que el 95% están destinades a la lĂnia R11) des de l’entrada en funcionament en del AVE cap a les terres gironines vagin mig buides i que no vulguin traspassar algunes unitats a les lĂnies del sud hem sembla tambĂ© una autentica ofensa per els usuaris amb mobilitat reduĂŻda, ja que he vist moltes vegades com persones amb cadira de rodes els hi costa pujar al tren o prĂ cticament no poden pujar al tren (perquè els trens 470 i en especial 448 per una persona amb cadira de rodes es prĂ cticament impossible que puguin pujar).
Jo amb aquesta opiniĂł no vull ofendre a cap usuari de les lĂnies R11/RG1, nomĂ©s vull explicar com es de indignant veure trens 449 dobles parats en l’estaciĂł de Gava, 449 dobles mig buides en direcciĂł Barcelona – Figueres – Portbou i al costat una 470/448 en simple plena a vessar de passatgers de peu o asseguts al terra.
TambĂ© estic a favor que els usuaris de la lĂnia R11 deurien de pagar la tarifa REX i no la tarifa MD.
Crònica del Transport al Barcelonès Nord
frankrodriguez.net
Bitte seien Sie achtsam. Andere brauchen ihren Sitzplatz vielleicht notwendiger.
frankrodriguez.net
Bitte seien Sie achtsam. Andere brauchen ihren Sitzplatz vielleicht notwendiger.
- trensmat
- N9

- Entrades: 1593
- Membre des de: 06 maig 2009, 17:10
- UbicaciĂł: MatarĂł(R1 Nord) Algimia ciudad (C5 Nord) Valencia pintor Sorolla
Re: Les unitats 449 per les lĂnies del sud per quant?
Solo hay 2 trenes 449 en la R16 (un 5%).Renfe445 ha escrit:Algunos R 16 especiales iban con 449 Ăşltimamente.trensmat ha escrit:Les unitats 449 per les lĂnies del sud per quant?
Els usuaris de les lĂnies del sud en matèria de trens adaptats per persones amb mobilitat reduĂŻda portem durant dècades demanant trens adaptats però per part de Renfe i la Generalitat han passat de les exigències dels usuaris olĂmpicament, lo mes lamentable es que el servei Atendo de Renfe no es pot demanar en les estacions petites com les de Vila-seca o Valls.
TambĂ© en m’hi indigna molt que les unitats 449 (que el 95% están destinades a la lĂnia R11) des de l’entrada en funcionament en del AVE cap a les terres gironines vagin mig buides i que no vulguin traspassar algunes unitats a les lĂnies del sud hem sembla tambĂ© una autentica ofensa per els usuaris amb mobilitat reduĂŻda, ja que he vist moltes vegades com persones amb cadira de rodes els hi costa pujar al tren o prĂ cticament no poden pujar al tren (perquè els trens 470 i en especial 448 per una persona amb cadira de rodes es prĂ cticament impossible que puguin pujar).
Jo amb aquesta opiniĂł no vull ofendre a cap usuari de les lĂnies R11/RG1, nomĂ©s vull explicar com es de indignant veure trens 449 dobles parats en l’estaciĂł de Gava, 449 dobles mig buides en direcciĂł Barcelona – Figueres – Portbou i al costat una 470/448 en simple plena a vessar de passatgers de peu o asseguts al terra.
TambĂ© estic a favor que els usuaris de la lĂnia R11 deurien de pagar la tarifa REX i no la tarifa MD.
Re: Les unitats 449 per les lĂnies del sud per quant?
Cuando la gente se eche a las vias y sean visibles, mientras en la provincia de Tarragona solo se hagan buenos gestos nadie va a hacer nada para mejorar la situacion.
La unica mejora es la de la nueva variante y con subida de precios, si en ese momento la gente de Tarragona provincia Traga la cosa seguira igual o peor en zonas como Mora la Nova, Montblanc o Valls por poner ejemplos.
Saludos.
La unica mejora es la de la nueva variante y con subida de precios, si en ese momento la gente de Tarragona provincia Traga la cosa seguira igual o peor en zonas como Mora la Nova, Montblanc o Valls por poner ejemplos.
Saludos.
- trensmat
- N9

- Entrades: 1593
- Membre des de: 06 maig 2009, 17:10
- UbicaciĂł: MatarĂł(R1 Nord) Algimia ciudad (C5 Nord) Valencia pintor Sorolla
Re: Les unitats 449 per les lĂnies del sud per quant?
Ya lo hicieron la plataforma Trens Dignes pero con un gran pero ellos no tenĂan un conseller de Territori de la zona como lo era Joaquim Nadal y mandaba el PSOE de Zapatero pues salieron beneficiados en el reparto de las unidades 449.ortegote ha escrit:Cuando la gente se eche a las vias y sean visibles, mientras en la provincia de Tarragona solo se hagan buenos gestos nadie va a hacer nada para mejorar la situacion.
La unica mejora es la de la nueva variante y con subida de precios, si en ese momento la gente de Tarragona provincia Traga la cosa seguira igual o peor en zonas como Mora la Nova, Montblanc o Valls por poner ejemplos.
Saludos.
-
99vilaarnau
- N4

- Entrades: 47
- Membre des de: 11 des. 2017, 08:42
- Contacta:
Re: Les unitats 449 per les lĂnies del sud per quant?
Tambien se escapan 447 PMR en muchas ocasiones a parte de los 449trensmat ha escrit:Solo hay 2 trenes 449 en la R16 (un 5%).Renfe445 ha escrit:Algunos R 16 especiales iban con 449 Ăşltimamente.trensmat ha escrit:Les unitats 449 per les lĂnies del sud per quant?
Els usuaris de les lĂnies del sud en matèria de trens adaptats per persones amb mobilitat reduĂŻda portem durant dècades demanant trens adaptats però per part de Renfe i la Generalitat han passat de les exigències dels usuaris olĂmpicament, lo mes lamentable es que el servei Atendo de Renfe no es pot demanar en les estacions petites com les de Vila-seca o Valls.
TambĂ© en m’hi indigna molt que les unitats 449 (que el 95% están destinades a la lĂnia R11) des de l’entrada en funcionament en del AVE cap a les terres gironines vagin mig buides i que no vulguin traspassar algunes unitats a les lĂnies del sud hem sembla tambĂ© una autentica ofensa per els usuaris amb mobilitat reduĂŻda, ja que he vist moltes vegades com persones amb cadira de rodes els hi costa pujar al tren o prĂ cticament no poden pujar al tren (perquè els trens 470 i en especial 448 per una persona amb cadira de rodes es prĂ cticament impossible que puguin pujar).
Jo amb aquesta opiniĂł no vull ofendre a cap usuari de les lĂnies R11/RG1, nomĂ©s vull explicar com es de indignant veure trens 449 dobles parats en l’estaciĂł de Gava, 449 dobles mig buides en direcciĂł Barcelona – Figueres – Portbou i al costat una 470/448 en simple plena a vessar de passatgers de peu o asseguts al terra.
TambĂ© estic a favor que els usuaris de la lĂnia R11 deurien de pagar la tarifa REX i no la tarifa MD.
- trensmat
- N9

- Entrades: 1593
- Membre des de: 06 maig 2009, 17:10
- UbicaciĂł: MatarĂł(R1 Nord) Algimia ciudad (C5 Nord) Valencia pintor Sorolla
Re: Les unitats 449 per les lĂnies del sud per quant?
En la R16 si que hay 447 PMR en el resto de lĂneas del sur muy pocas y cuando las ponen son 447 PMR con asientos de plástico.
Solo hay que ver el fantástico trayecto de 5 horas del REX Barcelona - Tortosa - Valencia con una unidad 447 PMR con asientos de plástico, vamos que en la lĂnea Madrid - IrĂşn y Madrid - JaĂ©n se utilizan trenes 449 para hacer trayectos de más de 300 km de distancia.
Solo hay que ver el fantástico trayecto de 5 horas del REX Barcelona - Tortosa - Valencia con una unidad 447 PMR con asientos de plástico, vamos que en la lĂnea Madrid - IrĂşn y Madrid - JaĂ©n se utilizan trenes 449 para hacer trayectos de más de 300 km de distancia.
-
99vilaarnau
- N4

- Entrades: 47
- Membre des de: 11 des. 2017, 08:42
- Contacta:
Re: Les unitats 449 per les lĂnies del sud per quant?
El REX Valecia-Barcelona no Ă©s operat en cap moment per Rodalies de Catalunya i l'assignaciĂł d'aquest material es fa desde Valencia, molts cops suprimeixen el Valencia-CastellĂł per poder utilitzar aquesta 447 pel REX Valencia - Barcelonatrensmat ha escrit:En la R16 si que hay 447 PMR en el resto de lĂneas del sur muy pocas y cuando las ponen son 447 PMR con asientos de plástico.
Solo hay que ver el fantástico trayecto de 5 horas del REX Barcelona - Tortosa - Valencia con una unidad 447 PMR con asientos de plástico, vamos que en la lĂnea Madrid - IrĂşn y Madrid - JaĂ©n se utilizan trenes 449 para hacer trayectos de más de 300 km de distancia.
Re: Les unitats 449 per les lĂnies del sud per quant?
99vilaarnau ha escrit:El REX Valecia-Barcelona no Ă©s operat en cap moment per Rodalies de Catalunyatrensmat ha escrit:En la R16 si que hay 447 PMR en el resto de lĂneas del sur muy pocas y cuando las ponen son 447 PMR con asientos de plástico.
Solo hay que ver el fantástico trayecto de 5 horas del REX Barcelona - Tortosa - Valencia con una unidad 447 PMR con asientos de plástico, vamos que en la lĂnea Madrid - IrĂşn y Madrid - JaĂ©n se utilizan trenes 449 para hacer trayectos de más de 300 km de distancia.
Aquà no hi ha ambigüitat: ni ADIF ni Rodalies, la responsable d'aquest despropòsit és RENFE.
Fins que no es disposi de més material (tant per Rodalies com per Regionals) que permeti que el servei es pugui segregar en dues companyies (cadascuna amb el seu material), no es podrà donar un servei òptim ni cara als viatgers ni al model operatiu. Les 447 aniran cascant més sovint si no són assignades a serveis pel qual varen estar dissenyades...
Salut!
Baixador a PremiĂ de Mar ja!
- Guigui
- Administrador
- Entrades: 23886
- Membre des de: 26 feb. 2006, 18:02
- UbicaciĂł: Penitents L3 (Barcelona)
Fil duplicat (o triplicat, o més)
Ja hi ha pel cap baix dos fils oberts amb temà tica gairebé idèntica:
viewtopic.php?f=3&t=14646
viewtopic.php?f=45&t=12831
Vist això, procedim a tancar aquest fil. Si voleu continuar el debat sobre el tema, podeu fer-ho en un dels fils relacionats.
viewtopic.php?f=3&t=14646
viewtopic.php?f=45&t=12831
Vist això, procedim a tancar aquest fil. Si voleu continuar el debat sobre el tema, podeu fer-ho en un dels fils relacionats.
a: PreposiciĂł que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educaciĂł no hi ha democrĂ cia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educaciĂł no hi ha democrĂ cia.



