He girat tot el dia al voltant de l'astre E1.
Hem d'agrair el bon humor i amabilitat del bon personal adscrit al nostre tren, ja que ha suportat unes condicions metereològiques adverses.
Hora i data actual: 25 juny 2026, 14:15

Entrada Autor: liniadelRipollés » 13 nov. 2005, 20:33

Entrada Autor: Mr. Baricentro » 13 nov. 2005, 21:03

Entrada Autor: Mr. Baricentro » 13 nov. 2005, 21:29

Entrada Autor: malba » 14 nov. 2005, 15:45

Entrada Autor: liniadelRipollés » 14 nov. 2005, 18:11
marcel ha escrit:Jo personalment m'ho vaig passar molt bé tot i que n ovaig poder gaudir gair de les butaques del cotxe saló, els nervis del encontre...
genial.
s'ha de repetir...
Entrada Autor: abegot » 14 nov. 2005, 18:17
liniadelRipollés ha escrit:marcel ha escrit:Jo personalment m'ho vaig passar molt bé tot i que n ovaig poder gaudir gair de les butaques del cotxe saló, els nervis del encontre...
genial.
s'ha de repetir...
Jo ni vaig seure...

Entrada Autor: liniadelRipollés » 14 nov. 2005, 18:34
La verda va estar prou bé, si bé ens va faltar la vermella. Per cert, que maca és la E4 VERDA....haurem de planificar qualsevol barbaritat.abegot ha escrit: Els nervis, ... suposso,i també la verda, ....
![]()
Entrada Autor: Trenscat » 14 nov. 2005, 21:00
Entrada Autor: Trenscat » 14 nov. 2005, 21:29
Entrada Autor: wefer » 15 nov. 2005, 09:44
orique ha escrit:Us penjo una foto de les (poques) que han sortit bé, amb l'admin en primer pla
Entrada Autor: wefer » 17 nov. 2005, 01:03
Entrada Autor: abegot » 17 nov. 2005, 12:52
Entrada Autor: abegot » 17 nov. 2005, 18:46
"Retiro lo disho" SI he pogut veure una de les fotos. (El demés sobra, ...abegot ha escrit:Les fotos fantástiques. donen l'impresió (sobre tot la E-1 ) de, ... "recien pintado",
No he pogut veure una de les fotos. : L'arxiu adjunt seleccionat no existeix
404 File Not Found: The File files/09-ribes-vila-01_157.jpg does not exist.
Entrada Autor: sadic » 17 nov. 2005, 20:20
liniadelRipollés ha escrit:Impagable.
He girat tot el dia al voltant de l'astre E1.
Hem d'agrair el bon humor i amabilitat del bon personal adscrit al nostre tren, ja que ha suportat unes condicions metereològiques adverses.
Entrada Autor: entfe001 » 18 nov. 2005, 19:27





Torna a “Trobades i esdeveniments”
Same vibes https://t.co/IvIc4Bcpg2 pic.twitter.com/4b7JNNNvto
— transport.cat (@transportcat) January 22, 2026
Sr. alcalde, no estem arribant a l’última estació. No hi ha més estació construïda que el Palau de Comunicacions i Transports. La Sra. Bonet ens vol vendre un “balcó des dels peus de Collserola a la ciutat”. Fum, fum, fum, (i el Nadal ja s’ha acabat) pic.twitter.com/eVLmDDm4me
— Coordinadora Pro Museu Transport de Barcelona (@MuseuTransport) January 22, 2026