https://www.elperiodico.cat/ca/societat ... ts-7309870
MOBILITZACIÓ PER LES XARXES
Convocada una 'vaga de bitllets' en les línies R3 i R4 de Rodalies
Un col·lectiu reclama millores en les inversions i que la Generalitat assumeixi tot el control de la xarxa



