Jo ja e viatjat amb la Granota amb neu, cuan encara estaven en servei regular de viatgers, recordu que vaic agafar el tren a Provença cap a les 5 o 6 de de la tarda o així, estaba tot el Tibidabo, Les Planes, tot nevat vaja, allabors cuan arribem a no recordu quina estació era....... en varem parar perque havia caigut un arbre per culpa del pes de la neu a la via, despres varem segir, fins que al final, vaic arribar a la meva destinació cap a les 9 de la nit, un cop allà ja era massa tard per fer els recadus que tenia que fer, i vac agafar un tren cap a Provença, allabors no sortiem de l'estació perque la catenaria habia caigut, total a la 1 de la nit vaic arribar a Provença. Tenieu que haber vist, les Granotes plenes de gent, a bassar, Sarria, ple de gent, els trens entraben molt a poc a poc perque les andanes estaben plenes, curiosament aquell, dia vaic veure menys 111 de lu normal, es mes a la nit, no en recordu haber vist cap, (potser es perque son tan merdes que amb la neu sels i va espetllar? no i a res com les granotes

) De tot això tinc fotus!
Salut!
No sujetar las puertas!
Serie 1000 metro 4ever! i les Granotes també!
👍0👎0