Vaig extraient dades de Twitter:
-Moventis a Sant Andreu de Llavaneres. Dimecres 18, dijous 19 i diumenge 22 setembre, la línia #C22 de #Moventis_CASAS el bus serà gratuït per a tots els usuaris. La mesura s’inclou dintre Setmana Europea de la Mobilitat 2019 i té l’objectiu de promoure els desplaçaments en transport públic.
-Barberà del Vallès. Bús urbà L1 gratuït el dia 22 de setembre.
Si en sabeu més, us prego ho afegiu, gràcies!!

