Notant que el tram Monumental-Tetuan a la recta entre Sicília i Pg. de Sant Joan ja corria força vaig cronometrar Tetuan-Pg. Gràcia i el recorregut es va fer en 1:12. Diria que la velocitat màxima va estar entre 60 i 65 km/h.
No sé si ho heu notat després les obres.


