Parlem del finançament de RENFE amb la Fundació Macosa
24/10/2019 - 13:29
La Fundació del Museu Històricosocial de la Maquinista Terrestre y Marítima organitzen una xerrada per analitzar la situació el proper 31 d'octubre a les 18.30 h.
La xerrada es titula “Programa d’Inversions RENFE: Reactivació industrial – Generació d’ocupació – Defensa del medi ambient”. Hi participaran Manuel Gómez, enginyer industral i conseller de Renfe Fabricació i Manteniment i Manuel Taguas, secretari general del sector ferroviari de CCOO.
L’acte tindrà lloc a la seu de la Fundació (c. de Ferran Junoy s/n, Parc de La Maquinista i comptarà amb l’assistència i participació de Dani Garcia, patró de la Fundació i secretari del CEE d’Alstom Transporte, com a moderador del col·loqui.
