Fins fa poc reutilitzava les targetes com a boquilles pels porros però ante la duda de què porten millor no ho faig...
Algú en sap més d'aquest tema?
Hora i data actual: 25 juny 2026, 01:56

Entrada Autor: Ecomobisostrans » 22 jul. 2020, 00:19

Entrada Autor: Ecomobisostrans » 22 jul. 2020, 15:54
A veure, ja sabem que tot te la seva nocivitat, però ni de lluny es el mateix el fum de la herba, pura, sense tabac, que és com jo la fumo, que afegint-li segons quines substàncies que ni tant sols estan pensades per ser fumades, si el bisfenol ja es desaconsella per tocar, vet a saber com pot ser per fumar que es a molta més calor i aspirat de prop, jo per si de cas ja no les utilitzo per això!
Torna a “Transport en general”
Same vibes https://t.co/IvIc4Bcpg2 pic.twitter.com/4b7JNNNvto
— transport.cat (@transportcat) January 22, 2026
Sr. alcalde, no estem arribant a l’última estació. No hi ha més estació construïda que el Palau de Comunicacions i Transports. La Sra. Bonet ens vol vendre un “balcó des dels peus de Collserola a la ciutat”. Fum, fum, fum, (i el Nadal ja s’ha acabat) pic.twitter.com/eVLmDDm4me
— Coordinadora Pro Museu Transport de Barcelona (@MuseuTransport) January 22, 2026