En el que ens hem basat per pensar això es que el transport públic a Madrid es molt millor que el de Catalunya (de preu no). Un exemple:
A les marquesines de bus dins la ciutat de Madrid son totes iguals i perfectes. Els urbans EMT son de color blau, els interurbans CM son verds, els urbans CM son vermells i els nocturns negres. Tambe cal dir que tots tenen numeros de 1 a 900 i no aqui com barcelona que nomes tenen numeros TMB i Sagales. Els demes tenen una lletra davant o simplement no tenen.
Una altre cosa es l'ATM, i es que es mes un desordre que un ordre. El bus urba de Blanes, Cubelles, Cunit, Calafell,Vendrell,Tordera,Malgrat,Palafolls no estan integrats i els serveis Vilafranca-Vendrell, Manresa-Vic entre d'altres tampoc ho estan. Es una cosa que s'ha de canviar.
Una altra es que hi ha massa separació i preus alts i innecessaris.
El que fariem es canviar els 4 ATMs i deixar 1 sol, l'ATM de Catalunya. Aixi partint de base de BCN fer que la zona 1 i 2 sigui 1, la 3 i 4 sigui 2, la 5 i 6 sigui 3 i aixi fins a la 9 junt amb lleida tarragona girona igual que a Londres pero amb tarjes sense contacte i STI.
Aquests son els canvis mes importants que fariem entre altres. Siusplau respon i comenta.
Gràcies




