Però com igualment, la limitació de caràcters als sistemes d'informació al viatger dels trens i aplicacions seguirant posant només Madrid-Chamartín?
Nota de premsa: https://www.mitma.gob.es/el-ministerio/ ... 22020-1223

Entrada Autor: marc_bcn_2 »

Entrada Autor: frankrodiii »
Sta. Coloma no té estació d'Adif
Ara sense conyes, si una ciutat només té un aeroport, quin serà el nom amb el què la gent identificarà l'aeroport? Molt fàcil...marc_bcn_2 ha escrit: 23 des. 2020, 20:28 Jo crec que aquests canvis de nom són una absoluta ximpleria. Però el més greu és al forma de fer aquests canvis: Barcelona-El Prat-Josep Tarradellas haria de ser Barcelona-Josep Tarradellas; Madrid-Barajas-Adolfo Suárez haria de ser Madrid-Adolfo Suárez; i Madrid-Chamartín-Clara Campoamor hauria de ser Madrid-Clara Campoamor. El que no podem fer és allargar noms per la simple ximpleria de homenatjar persones sense cap mena de sentit.
Si el govern es vol apuntar aquest tanto, al meny, que ho facin bé i no perjudiquin al passatger.
Que consti que jo no dic si la intenció es bona o no, en aixó ja no m'hi fico.

Entrada Autor: Adrià Grande »

Entrada Autor: frankrodiii »
O bé podrien fer com Av. Carrilet, en el metro es Av. Carrilet i el Carrilet és L'Hospitalet-Av. Carrilet... jo personalment el nom d'Hospitalet de Llobregat està bé, però si s'hauria de canviar, o que s'anomeni L'Hospitalet Centre o bé la de Renfe que es digui L'Hospitalet - Rambla Just Oliveras👍110Renfe445 ha escrit: 09 gen. 2022, 19:38 Rambla Just Oliveras es podria anomenar L'Hospitalet Estació, tal com a Cornellà Centre es podria dir Cornellà Estació.
Així s'unifica com un transport urbà designa un punt de connexió amb la xarxa ferroviària general.
Torna a “Ferrocarril en general”