Aquest vídeo és una presentació de l'avantprojecte de reurbanització de l'Ajuntament del Masnou.
https://www.youtube.com/watch?v=ajW8jhHaOsw&t=222s
Hora i data actual: 24 juny 2026, 23:03

Entrada Autor: 122-042-132 » 30 nov. 2021, 15:19

Entrada Autor: El Yisus 712 » 01 des. 2021, 22:21
Entrada Autor: jgomezs » 11 jul. 2023, 11:49
👍703/24, 10 de juliol de 2023 ha escrit: L'esperada pacificació de l'N-2 al Maresme, més a prop: un carril, més voreres i arbres
Si les previsions i els acords polítics es mantenen, d'aquí 3 anys la carretera nacional 2 s'assemblarà més a un passeig que a una via ràpida
La Generalitat ja té molt avançat el document de treball que determina quina serà la nova fesomia entre Montgat i Mataró. En tot el recorregut hi haurà només un carril per sentit i amb l'espai que es guanyarà es farà un carril bici que travessarà tot el Baix Maresme.
També s'eixamplaran les voreres i s'hi posaran més arbres. A més, es deixarà més espai per a les parades de bus i, davant les estacions de tren, la calçada s'elevarà per pacificar més el trànsit.
Torna a “Transport en general”
Same vibes https://t.co/IvIc4Bcpg2 pic.twitter.com/4b7JNNNvto
— transport.cat (@transportcat) January 22, 2026
Sr. alcalde, no estem arribant a l’última estació. No hi ha més estació construïda que el Palau de Comunicacions i Transports. La Sra. Bonet ens vol vendre un “balcó des dels peus de Collserola a la ciutat”. Fum, fum, fum, (i el Nadal ja s’ha acabat) pic.twitter.com/eVLmDDm4me
— Coordinadora Pro Museu Transport de Barcelona (@MuseuTransport) January 22, 2026