L’any 1975 Pau Riba va dir que la seva manera d’ajudar la cultura catalana era destruint-la. Quaranta-cinc anys després, es pot dir que el pare del rock i del hippisme a casa nostra ha ajudat considerablement la cultura, però no l’ha demolit. En aquest fragment al qual em refereixo (que ha recuperat ara TV3 amb Pau Riba, l’home còsmic)
Quan s’ha sabut la notícia, les xarxes s’han omplert de mostres de condol.
Aquí el tenim molt jovenet a l'estació de Les Planes, amb l'Àngel Casas.
https://duckduckgo.com/?q=pau+riba+a+le ... enetLi3kZw
Descansa en pau!

