M'he trobat que es imposible realitzar el tramit.
Presencialment. Cita previa obligatoria.
- Per la web, app o telefono no hi han dates disponibles a cap delegació de Transit a Catalunya. Em tindria que anar a Osca!!!
- HI ha mafies que cobren per cites previes. https://elpais.com/economia/2023-03-20/ ... acion.html
Telematicament.
- Es obligatoria tenir un acceso tipo Cl@ve. Jo el tenia per la declaracion d'hisenda.
- Intento fer el tramit telematicament. Per fer el pagamanet em demana un compte corrent o tarjeta de credit. Pero no val un un compte o targeta de qualsevol banc d'Espanya (ja ni dic la U.E). Nomes els que la DGC acepta. Exemple acepta CaixaBanc o BBVA pero no Santader o Sabadell. Probo amb la targeta de credit de 2 persones de maxima confiança y falla. Una d'aquestes persones em diu que li sortia el mateix quan va intenta pagar telematica el carnet d'identitat pel seu fill. Es veu que el sistema verifica el dni.
- M'obro una compte virtual amb un banc del asociats a la DGT. Al pas em dona error. Contacte con el administrador del Sistema
- Despres de no quans intents l'App de Cl@ve em diu que porto mases utilitzacions de la aplicaicon i em bloqueja fins dema
El carnet el necesito d'aqui un mes. Em vaig pagant un gestoria o anar a Osca