L'ONG Greenpeace proposa establir un nou abonament de transport públic, vàlid per a tot l'Estat espanyol, que tindiria un preu d'1€/dia. Segons diuen, ja es fa servir un sistema similar a països com Àustria o Alemanya. El cost d'això, estimat en 2,2M€ (crec recordar, no n'estic segur), es financaria a partir d'apujar els impostos al querosè.
Algú més n'ha sentit a parlar? Què us sembla la idea?



