Autobusos Guiloy (1:64)

Simuladors de transport i conducció, col·leccionisme, modelisme, sèries de bitllets, jocs, etc.
Simuladores de transporte y conducción, coleccionismo, modelismo, series de billetes, juegos, etc.
Respon
oscar440
N8
N8
Entrades: 966
Ubicació: Vilapicina i la Torre Llobeta (Nou Barris, Barcelona)

Autobusos Guiloy (1:64)

Entrada Autor: oscar440 » Dissabte 31/05/2025 8:16

Guiloy (Ibi, Alacant, 1973-2010), va ser una marca espanyola reconeguda pels models a escala d'automòbils i vehicles en miniatura. Durant dècades, Guiloy ha estat coneguda per la qualitat i detall de les reproduccions a escala de cotxes, motocicletes i vehicles.

La marca es va destacar per oferir models detallats i precisos d'una àmplia gamma de vehicles, com ara cotxes clàssics, contemporanis, motocicletes i vehicles de competició. Els seus models solen ser valorats per col·leccionistes i entusiastes dels automòbils en miniatura degut a la seva qualitat i fidelitat als dissenys originals.

També va fer una col.lecció de models d´autobusos, a escala 1:64.
Es presentaven en blíster de dotze autobusos.
Només amb quatre models d´autobusos (dos models d´un pis, i altres dos models de dos pisos), va arribar a gairebé cinquanta versions diferents, gràcies a la combinació de colors i enganxines de companyies aèries.

Vull mostrar alguns del models de la meva col.lecció d´autobusos de Guiloy, en aquest video enllaçat des del meu canal. També amb algunes fotografies. El model de Sarfa, és de la meva autoria, previa retirada de les enganxines originals, i sustitució amb els vinils de Sarfa Costa Brava. Aquests autobusos, són de principis dels noranta, i més que joguines, són peces de col.lecció.

Fitxers adjunts
107.jpg
107.jpg (102.3 KiB) Visualitzat 323 cops
106.jpg
106.jpg (111.47 KiB) Visualitzat 323 cops
103.jpg
103.jpg (106.56 KiB) Visualitzat 323 cops
102.jpg
102.jpg (81.21 KiB) Visualitzat 323 cops
100.jpg
100.jpg (91.48 KiB) Visualitzat 323 cops

Respon