-Tornen les visites als pavellons de la SEAT i la col·lecció dels cotxes històrics (que ja seria any que l'obrissin de manera permanent, o com a mínim, amb una certa regularitat, i no només per les 48 HOHBCN, no?)
-Cotxeres del Tram a Sant Joan Despí
Sobre visites de TMB, possiblement al ser lo dels 100 anys del metro, ho vehiculin mitjançant la web dels "jocs de la fam", com la setmana passada.
Qualsevol novetat que tingueu també vosaltres, sigui del 48 HOH de Barcelona, o si voleu comentar alguna visita interessant de transports dels què es fan a Bilbao, València, Madrid, etcètera, ho podeu dir.
