Doncs bé, observant atentament les observacions dels trens de la línia Saragossa - Montsó - Lleida, veig amb goig que el proper Dilluns de Pasqua aquest cercle es podrà tancar, doncs a Saragossa el dia és feiner.
Així doncs, la proposta és la següent: A les nou del matí, Catalunya Exprés fins a Saragossa. Això permetrà contemplar la línia de Casp que en aquest viatge férem de nit. A Saragossa espera d'una hora per un regional exprés a Lleida via Montsó. Pel que m'han dit, és un dels regionals amb velocitat comercial més elevada de Renfe i tot i així encara li sobren minuts a patades. Caldria veure si amb un temps més competitiu, d'ésser possible, podria resultar una alternativa interessant a la línia d'alta velocitat actual (200 km/h). Finalment, tornada a Barcelona via Valls amb arribada a quarts de nou del vespre.
Aquest vespre o demà al matí faig el pla complert del recorregut (ara me'n vaig a sopar fora).
Què us sembla?



