a) Can Zam / Gorg > Sagrera
Perquè donaria servei a molts barris de Santa Coloma i Badalona que ara no tenen metro.
b) Sagrera- Lesseps -Sarrià- Zona Universitària- Collblanc- Torrassa
Perquè permetria de descongestionar una mica la zona central del metro de BCN i fins i tot alguns trams de FGC molt saturats, apart de donar servei a zones de BCN que ara no en tenen.
c) Torrassa > Zona Franca/Aeroport
Perquè l´aeroport del Prat necessita urgentment un servei de metro (com en altres ciutats europees), que dugui els viatgers al centre ciutat
Perquè Zona Franca està molt mal servida pel transport públic.
Perquè el Prat de Llobregat està molt mal atès pel transport públic.






