Surt a les 11:10 de l'estació de Terrassa i arriba a Sant Vicenç dels Horts a les 11:55.
M'agradaria començar a Sant Vicenç fent el recorregut invers però no me'n fio perquè no sé del cert on para de Sant Vicenç.
Amb aquest ja hauré fet un altre dels serveis d'autobús fantasma de Catalunya.

