Si algú es vol apuntar que ho faci saber.
Aquí teniu el viatge:
Euromed:
Tarragona (9:55)
València Nord (11:59)
--------------------------
Rodalies:
València Nord (12:18)
Xàtiva (13:05)
---------------------------
Regional:
Xàtiva (13:40)
Alcoi (14:49)
---------------------------
Regional:
Alcoi (15:20)
Xàtiva (16:27)
---------------------------
Rodalies:
Xàtiva (16:36)
Moixent (16:56)
----------------------------
Rodalies:
Moixent (17:14)
Xàtiva (17:32)
València Nord (18:22)
----------------------------
Possible incursió al metro fins a Mislata-Almassil i/o Ayora
-----------------------------
Euromed:
València Nord (20:05)
Tarragona (22:08)

