Qui mes s'apunta a aquest viatge?
La meva proposta seria la següent:
- Dimarts 16, tren a La Tor per agafa el Corail nocturn a Paris
- Dimecres 17 visita a Paris, partit de Barça, nit Paris.
- Dijous 18 sortida matí via Toulouse, Perpinya, o alguna altre ciutat del sud de França i despres Ter fins la frontera i regional a Barcelona.
S'acepta propostes de rutes o planes alternatives.
Hi havia un associació de Paris que organitzava viatges nocturns per la xarxa de metro. ¿Per casualitat no hi haura una sortida la setmana del 17 de maig?


