Com sabeu, sóc fan de l'elèctrica i els cotxes però també séreconéixer l'esforç que fan des d'FGC per moure material històric de tant en tant. Crec que és important des del nostre món d'aficionats donar suport a iniciatives que es gesten exclusivament des de les entranyes d'una empresa ferroviària i crec que en aquesta ocasió no els podem deixar sols. Hem de fer un viatge d'aquests.
El preu és de 45 EUROS i inclou viatge anar i tornar, dinar al Restaurant i obsequi commemoratiu.
La intenció seria saber quants de vosaltres voleu fer aquest viatge en aquesta data per tal de reservar-nos plaça.
Els ferroviaris paguen el mateix.
Si s'arribés a cobrir totalment les divuit places del cotxe saló em comprometo a negociar amb FGC un tren complet per a nosaltres sols, cosa que dependria de la seva voluntat.
El pagament dels 45 EUROS es faria a un compte corrent determinat i jo gestionaria el conjunt de la reserva.
Jo m'hi apunto.




