Fa un parell de dies vaig agafar la L4, desde Urquinaona fins Ciutadella i després desde Ciutadella fins La Pau, i vaig estar reflexionant mentre un guiri davant meu intentava saber si anava bé per anar al Fòrum i escoltava aquella melodia de les 1100.
No creieu que es la més feta pols de TMB? I no només això, es que aquesta línea passa per molts llocs o bé mítics de BCN o turístics. Es més, els enllaça força bé:
De Passeig de Gracia a Urquinaona, a Jaume I (a res del Gòtic), Barceloneta (a res del Born), Ciutadella (Vila Olímpica)i d'allà no se quantes esatcions per sota del futur 22@, i el Fòrum/Diagonal Mar. I dintre de 503 anys enllaçarà amb la Sagrera!
No creieu que necesita una modificació integral?
També voldria saber si a nivell de corves i tal es una línea "dura" perquè definitivament les 1100 semblen més cascades que les 1000, inclús van com poc lleugeres, com si els hi costès.
Pobre L4, amb aquest recorregut, unes 1100 mítiques per nosaltres però que s'emporten ja l'exclusivitat d'allò de "el tren de la bruixa" o "el metro de bcn es una mierda".
Per mi que es quedin les 1100 o que arrivin les 2100, es igual, però la línea en si necesita un maquillatge.
Vox