Algú sabria dir-me perquè la van tancar?
No aportava gent?
Mai han pensat de reobrir-la?
I d´unificar-la amb Montcada i Reixac-Manresa?

Entrada Autor: victorcasta »
Perdona que et rectifiqui, però em fa molta ràbia que quan parleu els del Vallès Occidental del Vallès, "oblideu" que el Vallès Oriental també en forma part.UT596001 ha escrit:L'objectiu d'aquest túnel, en teoria, és que des de la línia de Manresa es trigui uns 7 minuts menys per entrar a BCN.
Personalment, no m'agrada gens aquest túnel perquè deixaria tot el Vallès Occidental sense connexió directa amb Montcada (cal redordar que no hi ha bus).
Sí, però Montcada conservaria la connexió amb el Vallès Oriental a través de la R2 i la R3. Qui deixaria de passar seria la R4, que deixaria sense connexió de cap tipus amb la resta del Vallès Occidental, a no ser que es materialitzi d'un cop la tan esperada línia de bus Montcada-Cerdanyola-St.Cugat? (o era la UAB?). Però insconcientment he oblidat l'Occidental. Per tant demano disculpes als habitants del Vallès Oriental per l'oblit.Danzig ha escrit:Perdona que et rectifiqui, però em fa molta ràbia que quan parleu els del Vallès Occidental del Vallès, "oblideu" que el Vallès Oriental també en forma part.UT596001 ha escrit:L'objectiu d'aquest túnel, en teoria, és que des de la línia de Manresa es trigui uns 7 minuts menys per entrar a BCN.
Personalment, no m'agrada gens aquest túnel perquè deixaria tot el Vallès Occidental sense connexió directa amb Montcada (cal redordar que no hi ha bus).
Saturació? Quina saturació?davida ha escrit:- Saturació de la linia a Vic. S'elimina una parada i permet augmentar la capacitat de trens en el tram Montcada Bifurcació - Montcada Ripollet. Era una estació amb una sola andana i una sola vía. I aixo significa 2 minuts mes trajecte.

Pregunto el mateix...passen taaaaaants trens per hora...mirant els horaris d'agost de Bcn a Canovelles tens un tren cada 10 min com a màxim d'espera....JaMiRo! ha escrit: Saturació? Quina saturació?
si voleu anar-hi us recomano que aneu qualsevol dia a les 10-12 del matí i a poder ser dia laborable, us ho dic per la "fauna" que s'ajunta a les escales d'accés a l'estació...metring ha escrit:Crec que si que ara és vivenda. De tota manera, podriem anar a comprovar-ho, en alguna trobada![]()
Ara bé, no hi ha cap certesa del per què del seu tancament.

Entrada Autor: josep_maria »

Entrada Autor: visir_5713 »
Torna a “Història del transport”