El Plànning seria anar fins a Ribes de Freser amb el tren de les vuit, d'allà agafar el tramvia cremallera de Núria fins dalt.
D'ací fins a Queralbs, a peu de baixada pel camí vell, amb tranquilitat i observant els trens.
A Queralbs aturada i visita poble.
Des de Queralbs cap a avall altre cop en Cremallera fins a Ribes-Vila, visita exposició material, anada cap a Enllaç i tren de Renfe fins onm sigui depenent de l'hora i ganes de cadascú.
Nota: s'està instal.lant la senyalització adaptada a BA amb CTC a tot el tram Vic-Ripoll.
Qui vulgui venir, que ho digui.
NECESSARI PORTAR:
Entrepans
Aigua
Calçat adequat de muntanya o esportiu.
ES RECOMANA:
Càmera de fotos o vídeo
Molta paciència (per aguantar-me)




