La idea és sortir de BCN-França (amb bitllet combinat tren+museu) per agafar la R10 fins a El Prat de Llobregat, i allí agafar un rodalies fins a Vilanova.
Per la tornada, segons l'hora i les ganes, es podria fer directe a BCN o bé fent una "petita" volta per St. Vicenç de Calders i Vilafranca.
Doncs això, que si hi ha algú interessat en venir-hi, que ho digui i si té algun dia preferit.


