Hem quedat sobre les 10.26 a l'estació de Barberà del Vallès.
Algú més vol venir?
Salutacions.
Hora i data actual: 25 juny 2026, 15:30
Entrada Autor: Pere » 02 set. 2006, 21:53

Entrada Autor: josep_serre » 03 set. 2006, 15:07
Entrada Autor: Trenscat » 04 set. 2006, 12:49
Entrada Autor: aarongilp » 04 set. 2006, 14:26
És més devot un que tenim per aquí...com el seu propi nick indicaTrenscat ha escrit:En fi, com que sé que en Serre és devot d'aquest baixador espero que es faci una segona sortida algun dia


Entrada Autor: Mr. Baricentro » 04 set. 2006, 14:32
És cert. Gràcies per avisar i convocarla en un dia laborable.aarongilp ha escrit:És més devot un que tenim per aquí...com el seu propi nick indicaTrenscat ha escrit:En fi, com que sé que en Serre és devot d'aquest baixador espero que es faci una segona sortida algun dia
Entrada Autor: Watermark » 04 set. 2006, 15:40
Entrada Autor: Platanito » 04 set. 2006, 17:13
Igual aconseguim que Renfe l'obri al servei de passatgers... I si a la propera trobada hom prova de fer dit a cada tren que passi?Watermark ha escrit:Amb la d'"intel·lectuals" que estem en aquest fòrum i la demanda del baixador no m'extranyaria veure una trobada de 20 persones al Baricentro
Entrada Autor: Jordilar » 04 set. 2006, 19:01
Entrada Autor: wefer » 04 set. 2006, 21:32
I pensar que el gran projecte ferroviari dels propers anys ha de ser l'Eix Transversal Ferroviari, que ha de servir per "dessaturar" de trens de mercaderies aquesta línia... no sé si posar-me a riure o a plorar.Jordilar ha escrit:PD: Vem elegir un dia laboral pel matí per veure passar mercants com a mínim. Avui, en plè dia laboral només n'ha passat un direcció a portbou. Si anem algun dia per el cap de semana es probable que no en passi cap
Torna a “Trobades i esdeveniments”
Same vibes https://t.co/IvIc4Bcpg2 pic.twitter.com/4b7JNNNvto
— transport.cat (@transportcat) January 22, 2026
Sr. alcalde, no estem arribant a l’última estació. No hi ha més estació construïda que el Palau de Comunicacions i Transports. La Sra. Bonet ens vol vendre un “balcó des dels peus de Collserola a la ciutat”. Fum, fum, fum, (i el Nadal ja s’ha acabat) pic.twitter.com/eVLmDDm4me
— Coordinadora Pro Museu Transport de Barcelona (@MuseuTransport) January 22, 2026