Pagat amb comprovació:
TONI
LLUIS
ALBERTMAESTRE
MZC
MZC1
ORIQUE
ADOLF
PELAI
BERNAT
DAVID ADROVER + (DONA)
WATERMARK
ELOI
JOAN ESPINA
JOAN ESPINA 1
JOAN ESPINA 2
JORDI ALARO
JOSEPSERRE
Si algú pot aportar més gent ho agrairé.
Hora i data actual: 25 juny 2026, 14:13

Entrada Autor: liniadelRipollés » 13 set. 2006, 15:20

Entrada Autor: liniadelRipollés » 13 set. 2006, 22:27

Entrada Autor: liniadelRipollés » 14 set. 2006, 00:26
Sí, si no ets de La Caixa. Ja saps com són aquests dels bancs i caixes...megapauer ha escrit:Prometo pagar-ho demà al matí.
He anat al Servicaixa aquesta tarda i em cobraven gairebé 5 euros per pagar-ho amb la VISA.
Així que demà ho ingressaré en efectiu.

Entrada Autor: liniadelRipollés » 14 set. 2006, 00:28
Entrada Autor: Trenscat » 14 set. 2006, 02:39

Entrada Autor: Mortadel·lo » 14 set. 2006, 09:23

Entrada Autor: liniadelRipollés » 14 set. 2006, 14:26
Entrada Autor: abegot » 14 set. 2006, 17:49
A mí m'interesa. Ens veurem a la trobada?Mortadel·lo ha escrit:missatge per algun dels assistents:
en Joan Espina em demana si li puc donar a algú de vosaltres la seva samarreta, així que si algú te una tarda per quedar amb mi us la dono.
ja em direu

Entrada Autor: liniadelRipollés » 14 set. 2006, 20:00
megapauer ha escrit:Que jo ja he pagat!!!
Treieu-me de la llista de morosos!!!![]()

Entrada Autor: liniadelRipollés » 14 set. 2006, 21:31
Jordilar ha escrit:El pagament l'efectuaré demà al matí
Esque resulta que La Caixa no obre per la tarda![]()
Colla de vividors!
Disculpa les molèsties.
Entrada Autor: aarongilp » 14 set. 2006, 22:16
Des de quant les caixes no obren dijous a la tarda?? És extrany...Jordilar ha escrit:El pagament l'efectuaré demà al matí
Esque resulta que La Caixa no obre per la tarda![]()
Colla de vividors!
Disculpa les molèsties.

Entrada Autor: Jordilar » 14 set. 2006, 23:28
Entrada Autor: Watermark » 14 set. 2006, 23:59
Entrada Autor: Trenscat » 15 set. 2006, 00:13
Torna a “Trobades i esdeveniments”
Same vibes https://t.co/IvIc4Bcpg2 pic.twitter.com/4b7JNNNvto
— transport.cat (@transportcat) January 22, 2026
Sr. alcalde, no estem arribant a l’última estació. No hi ha més estació construïda que el Palau de Comunicacions i Transports. La Sra. Bonet ens vol vendre un “balcó des dels peus de Collserola a la ciutat”. Fum, fum, fum, (i el Nadal ja s’ha acabat) pic.twitter.com/eVLmDDm4me
— Coordinadora Pro Museu Transport de Barcelona (@MuseuTransport) January 22, 2026