Les han enretitat aprox. mig metre i han retallat jardinera i avui hi havia intal·lats 2 nous pals i unes noves senyals al terra.
Ja m'ho suspitava pero avui a la vanguardia es comfirma. La idea de TMB/ajuntament es que en aquest tram en que hi poden haber fins a 6 busos fent cua per arrivar a una parada a cada una d'elles hi podra encotxar/desencotxar dos autobusos articulats a l'hora de tal manera que desde la parada s'haura d'estar atent als 2 autobusos que arriven.
Les marquesines han quedat centrades de tal manera que el 1r bus paraà uns metres més endavant (marcat amb una senyal vertical, una fletxa a la vorera i una línia a la calçada) i el segons una mica abans.
La intensió és millorar la velocitat mitja en aquest tram.





