Jo si finalment hi vaig a primera hora del matí, ja que per la tarda gràcies a un acoord entre el Dos Ajuntaments, hi haurà desfilada festiva de totes les danses de Morella pel centre de Barcelona.
No em penso perdre els torneros per les Rambles!
Hora i data actual: 25 juny 2026, 15:52

Entrada Autor: liniadelRipollés » 22 set. 2006, 11:46
Entrada Autor: Trenscat » 22 set. 2006, 13:15
Entrada Autor: davida » 26 set. 2006, 05:01
Entrada Autor: Mako448 » 26 set. 2006, 16:11
I també estava gratifegat??Jordilar ha escrit:Si.
I repecte la foto d'en Davida, el MAN 3000 ex-FGC encara està a la mateixa andana que el vem veure nosltres al ´mes de maig.
Entrada Autor: Trenscat » 28 set. 2006, 18:21
Teniu fotos del dia a la recent actualitzada web de la línia Llobregat-Anoia a trenscat.cat: http://www.trenscat.com/metrobaix/circesp062409_ct.htmlPlatanito ha escrit:D'això... Encara estem esperant les imatges del dia.
Torna a “Trobades i esdeveniments”
Same vibes https://t.co/IvIc4Bcpg2 pic.twitter.com/4b7JNNNvto
— transport.cat (@transportcat) January 22, 2026
Sr. alcalde, no estem arribant a l’última estació. No hi ha més estació construïda que el Palau de Comunicacions i Transports. La Sra. Bonet ens vol vendre un “balcó des dels peus de Collserola a la ciutat”. Fum, fum, fum, (i el Nadal ja s’ha acabat) pic.twitter.com/eVLmDDm4me
— Coordinadora Pro Museu Transport de Barcelona (@MuseuTransport) January 22, 2026