Em refereixo a les plaques en forma de rombe amb un marge en vermell, fons blanc i el nom de l'estació en lletres blanques sobre un rectangle blau.
Gràcies
Hora i data actual: 17 jul. 2026, 23:52
Entrada Autor: Gat_l-h » 27 set. 2006, 01:32

Entrada Autor: josep_serre » 27 set. 2006, 09:54

Entrada Autor: liniadelRipollés » 29 set. 2006, 21:05
A veure, animalades que al llarg de la història he demanat a FGC:josep_serre ha escrit:Doncs jo proposo escriure a la companyia i dir que estàs interessat en un objecte d'aquests.

Entrada Autor: liniadelRipollés » 29 set. 2006, 21:09
Hi ha una empresa que les fa amb el teu nom o cognom.Gat_l-h ha escrit:Algú em podria dir alguna manera legal (és a dir, sense treure'n cap de les estacions) d'aconseguir una placa d'estació de FGC de la linia del Vallès?
Em refereixo a les plaques en forma de rombe amb un marge en vermell, fons blanc i el nom de l'estació en lletres blanques sobre un rectangle blau.
Gràcies
Entrada Autor: Ferrovi » 29 set. 2006, 21:14
Com es diu?liniadelRipollés ha escrit:Hi ha una empresa que les fa amb el teu nom o cognom.Gat_l-h ha escrit:Algú em podria dir alguna manera legal (és a dir, sense treure'n cap de les estacions) d'aconseguir una placa d'estació de FGC de la linia del Vallès?
Gràcies
Imagina't el meu:
RIPOLLÈS (correspondència amb Vall de Núria...)

Entrada Autor: liniadelRipollés » 29 set. 2006, 21:40
Ferrovi ha escrit:Com es diu?liniadelRipollés ha escrit:Hi ha una empresa que les fa amb el teu nom o cognom.Gat_l-h ha escrit:Algú em podria dir alguna manera legal (és a dir, sense treure'n cap de les estacions) d'aconseguir una placa d'estació de FGC de la linia del Vallès?
Gràcies
Imagina't el meu:
RIPOLLÈS (correspondència amb Vall de Núria...)
ara estic pensant en quant valdrà la placa

Entrada Autor: liniadelRipollés » 29 set. 2006, 21:47
Perque el vermell està reservat als casos de blocatge telefònic i el groc com a precaució a mà on el senyal d'entrada no sigui accionable; aquestes situacions són independents del tipus de composició i poden donar-se fins i tot en plena circulació del vapor.Brill_13 ha escrit:M'encantes les teves propostes.liniadelRipollés ha escrit: -Fer la sortida dels trens de vapor amb banderí verd (s'està estudiant)
Verd? Perquè verd?
Entrada Autor: Jordilar » 29 set. 2006, 22:51
I quina d'aquestes animalades ha sigut realitzadaliniadelRipollés ha escrit:A veure, animalades que al llarg de la història he demanat a FGC:josep_serre ha escrit:Doncs jo proposo escriure a la companyia i dir que estàs interessat en un objecte d'aquests.
-Recorregut amb E4 tram Monistrol-Monistrol
-Reobertura taquilla Baixador Vallvidrera dies festius
-Remesa Reglament de Circulació
-Remesa passis gratuïts, un de cada model.
-Aprofitament línies mercaderies per ciclorail
-Fer la sortida dels trens de vapor amb banderí verd (s'està estudiant)
-STADLER privat Martorell-Montserrat (llogat)
-Autorització d'accés a cabina
-Autorització per fer el tram Súria-Port en mercaderies
-Dia i hora circulació E4 tram Martorell-Monistrol i autorització per...

Entrada Autor: liniadelRipollés » 29 set. 2006, 23:04
Jordilar ha escrit:I quina d'aquestes animalades ha sigut realitzadaliniadelRipollés ha escrit:A veure, animalades que al llarg de la història he demanat a FGC:josep_serre ha escrit:Doncs jo proposo escriure a la companyia i dir que estàs interessat en un objecte d'aquests.
-Recorregut amb E4 tram Monistrol-Monistrol
-Reobertura taquilla Baixador Vallvidrera dies festius
-Remesa Reglament de Circulació
-Remesa passis gratuïts, un de cada model.
-Aprofitament línies mercaderies per ciclorail
-Fer la sortida dels trens de vapor amb banderí verd (s'està estudiant)
-STADLER privat Martorell-Montserrat (llogat)
-Autorització d'accés a cabina
-Autorització per fer el tram Súria-Port en mercaderies
-Dia i hora circulació E4 tram Martorell-Monistrol i autorització per...?
Entrada Autor: abegot » 30 set. 2006, 00:17

Entrada Autor: liniadelRipollés » 05 oct. 2006, 20:55
Les coses han de ser lògiques i que no suposin mal de caps per a FGC. Suposo que quan instal.lin la prevista doble balització Tren-Stop i FAP als senyals del tram Monistrol-Martorell-Enllaç serà possible.entfe001 ha escrit:Aquí m'has decebut... esperava que com a mínim el fessis sortir de PieraliniadelRipollés ha escrit:-STADLER privat Martorell-Montserrat (llogat)
Same vibes https://t.co/IvIc4Bcpg2 pic.twitter.com/4b7JNNNvto
— transport.cat (@transportcat) January 22, 2026
Sr. alcalde, no estem arribant a l’última estació. No hi ha més estació construïda que el Palau de Comunicacions i Transports. La Sra. Bonet ens vol vendre un “balcó des dels peus de Collserola a la ciutat”. Fum, fum, fum, (i el Nadal ja s’ha acabat) pic.twitter.com/eVLmDDm4me
— Coordinadora Pro Museu Transport de Barcelona (@MuseuTransport) January 22, 2026