¿Seria factible volver a crear una linea de ferrocaril Ribes - ¿olot? - Girona ..... ¿St. Feliu?
Yo almenys crec que en l'hivern la gent la utilitzaria per anar a núria i ribes de fresser i a l'estiu cap a la platja.
a veure que en dieu vosaltres.
Hora i data actual: 24 juny 2026, 13:16

Entrada Autor: Estrella_de_Galicia » 07 oct. 2006, 18:53
Entrada Autor: entfe001 » 07 oct. 2006, 20:53

Entrada Autor: Estrella_de_Galicia » 08 oct. 2006, 22:49
Entrada Autor: entfe001 » 09 oct. 2006, 12:06
No pensava en el Ripoll - Olot. Pensava en l'Olot - Girona.awe ha escrit:Feu una ullada en primera persona als possibles corredors entre Ripoll i Olot (vull dir a les muntanyes) i veureu perque no s'hi ha fet mai una linia de tren.
Entrada Autor: aarongilp » 09 oct. 2006, 12:11
És massa fort que per anar d'una banda a una altra de la Garrotxa hagi de tardar, en TP, més de 5 hores, essent la sol·lució més ràpida passant per Barcelona. Trist, molt trist. Per això aniria bé, o bé una millora substancial del TP Autobús a la zona (a carrec, per cert, de la TEISAentfe001 ha escrit:No pensava en el Ripoll - Olot. Pensava en l'Olot - Girona.awe ha escrit:Feu una ullada en primera persona als possibles corredors entre Ripoll i Olot (vull dir a les muntanyes) i veureu perque no s'hi ha fet mai una linia de tren.
I pensava també en una horrorosa coordinació horària dels autobusos.

Entrada Autor: Watermark » 09 oct. 2006, 14:41
Jo sempre he pensat que si la línia Ripoll-Puigcerdà no existís actualment i algú proposés de construir-la, la gent ho veuria com una obra de grandíssima complexitat técnica i orografia impossible. Crec que no cal asustar-se per les muntanyes, es poden fer els túnels que calguin sense problemes. No té sentit que a principi de segle XX es poguéssin construir línies de complexitat orogràfica i ara no. Una línia Ripoll-Olot o La Pobla-La Seu em sembla més senzilla i sobretot molt més barata que qualsevol dels grans projectes de soterrament que tenim que patir un dia sí i l'altre també.awe ha escrit:Feu una ullada en primera persona als possibles corredors entre Ripoll i Olot (vull dir a les muntanyes) i veureu perque no s'hi ha fet mai una linia de tren.
Entrada Autor: Platanito » 09 oct. 2006, 14:56
Sí, senyor!Watermark ha escrit: Jo sempre he pensat que si la línia Ripoll-Puigcerdà no existís actualment i algú proposés de construir-la, la gent ho veuria com una obra de grandíssima complexitat técnica i orografia impossible. Crec que no cal asustar-se per les muntanyes, es poden fer els túnels que calguin sense problemes. No té sentit que a principi de segle XX es poguéssin construir línies de complexitat orogràfica i ara no. Una línia Ripoll-Olot o La Pobla-La Seu em sembla més senzilla i sobretot molt més barata que qualsevol dels grans projectes de soterrament que tenim que patir un dia sí i l'altre també.
Entrada Autor: He2/2 » 09 oct. 2006, 22:32
Entrada Autor: Platanito » 10 oct. 2006, 08:55

Entrada Autor: Ecomobisostrans » 10 oct. 2006, 10:46
He2/2 ha escrit:Però posats a somniar... podriem reobrir el tren d'Olot, i el Manresa-Guardiola. I construir una línia Guardiola-La Pobla-Ribes-Camprodon-Olot, que comuniques totes les línies de via mètrica......
I què? Es que Suïssa es l'unic pais que te dret a tenir tren a les zones de muntanya? Per que ens hem de limitar a contemplar el que tenen els altres paisos com una cosa inaccessible, enlloc d'incorporar-ho al nostre?He2/2 ha escrit:Però això no és Suissa....
Entrada Autor: He2/2 » 10 oct. 2006, 13:38
Entrada Autor: Guigui » 10 oct. 2006, 13:51
Entrada Autor: Jordi Freixas » 28 nov. 2006, 17:19
Entrada Autor: awe » 28 nov. 2006, 17:31

Entrada Autor: liniadelRipollés » 01 des. 2006, 21:36

Entrada Autor: liniadelRipollés » 01 des. 2006, 21:40
UT596001 ha escrit:De fet, hi ha una proposta de vegueria de "l'Alt Ter", la qual en formaria l'Osona, el Ripollès i la Garrotxa, en detriment de la previsió de la Generalitat de incorporar el Ripollès a la vegueria de Girona.
Torna a “Propostes ferroviàries”
Same vibes https://t.co/IvIc4Bcpg2 pic.twitter.com/4b7JNNNvto
— transport.cat (@transportcat) January 22, 2026
Sr. alcalde, no estem arribant a l’última estació. No hi ha més estació construïda que el Palau de Comunicacions i Transports. La Sra. Bonet ens vol vendre un “balcó des dels peus de Collserola a la ciutat”. Fum, fum, fum, (i el Nadal ja s’ha acabat) pic.twitter.com/eVLmDDm4me
— Coordinadora Pro Museu Transport de Barcelona (@MuseuTransport) January 22, 2026