Independentment de l'estructura actual i de cara a possibles solucions, aquí en va una: explotació de la infraestructura i el material rodant, a càrrec del respectiu titular; horaris, tarifes i nomenclatura de línies sota la coordinació de l'ATM, així com en matèria de planificació i construcció de noves línies. Tot sobre la base d'estudis exhaustius i científicament fonamentats de fluxos de mobilitat presents i previstos a mig i llarg termini per tal de determinar actuacions futures (preferiblement mitjançant plans directors).
Ah, i una altra cosa: la idea d'aquest fil no és despotricar de ningú. Evidentment, no sóc ningú per a imposar censura ni en sóc amant en cap sentit. Personalment, també tinc "fitxats" els qui considero responsables del caos actual, però la meva pregunta és per dilucidar, amb més o menys objectivitat, qui talla el bacallà en què per començar a treure l'aigua clara de l'embolic del TP que tenim a l'RMB.


