Martorell invertirà 5 milions euros transformar pont N-II
Publicat: 21 oct. 2006, 14:33
Martorell invertirà 5 milions d'euros per transformar el pont de l'N-II
EFE. Martorell.
L'Ajuntament de Martorell invertirà 5 milions d'euros en la conversió del pont de la carretera N-II, que travessa el riu Anoia, en una via urbana per al municipi. El projecte urbanístic preveu adequar el tram de la carretera, comprès entre la plaça Portal d'Anoia i l'avinguda de Francesc Massana, i donarà prioritat als vianants que passin pel pont, que es convertirà en un passeig amb bancs i jardineres. La part de la plaça es tancarà al trànsit de vehicles per construir-hi un mirador i els cotxes es desviaran per un nou vial que es construirà en paral·lel al riu Anoia.
http://www.vilaweb.cat/www/elpunt/notic ... mp=2099066
EFE. Martorell.
L'Ajuntament de Martorell invertirà 5 milions d'euros en la conversió del pont de la carretera N-II, que travessa el riu Anoia, en una via urbana per al municipi. El projecte urbanístic preveu adequar el tram de la carretera, comprès entre la plaça Portal d'Anoia i l'avinguda de Francesc Massana, i donarà prioritat als vianants que passin pel pont, que es convertirà en un passeig amb bancs i jardineres. La part de la plaça es tancarà al trànsit de vehicles per construir-hi un mirador i els cotxes es desviaran per un nou vial que es construirà en paral·lel al riu Anoia.
http://www.vilaweb.cat/www/elpunt/notic ... mp=2099066