L'altre día, a la sortida de l'institut, vam coincidir amb la sortida de l'intitut de devant (son dos centres d'estudi d'Eso i Batxillerat junts a un recinte), i vaig veure com una cuantitat innumerable de gent (la majoría, gitanos), es colava en masa a la estació de Cornellà Riera, tots per anar a la seguent estació. Jo, ho vaig dir a la cap d'estació, i em va dir que no em preocupi. Total, no va passar res, em va fer molta ràbia. Avui, exactament a les 5:30, un revisor, acompanyat de tres segurates i dos gossos, a la sortida de la estació d'Almeda. Alegrat, li vaig preguntar el perquè de tant control només a aquesta estació. no em va contestar, pero li vaig dir:
-Perquè l'altre dia es va colar molta gent?
- Precisament per això - Em contestà 8)
Ja era hora!!!!!!!
Sense mà dura, la mà s'esfuma!!!!!




