Aquesta trobada, en cas de vaga de l'SNCF, pot modificar-se. Els horaris del tren groc del matí estan alterats; el del migidia no.
En cas de suspensió del servei al tram Puigcerdà-La Tor es farà un pla B, depenent de la situació meteorològica i dels condicionants.
Suggeriments que hauríem de seguir tots:
-Demanar bitllet a La Tor de Querol. En cas de negar-s'hi demanar-lo a Puigcerdà, informar-se al tren de si arribarà a La Tor. En aquest cas bitllet a Precio Libre entre Puigcerdà-La Tor, exclusivament diferència entre preus (no seria prolongació de viatge, causa imputable a ADIF: no venen bitllets)
-Portar roba d'abric, botes i paraigües. És ben possible la neu. Portar entrepans i beure.




