Recordeu: heu d'agafar el tren que arriba a La Tor de Querol a les 12, 36.
Si el tren de Renfe arriba a La Tor de Querol es seguirà la programació normal. Si es queda a Puigcerdà s'afegirà caminada popular fins al punt fronterer pal de formigó-pal metàl.lic on ens farem la foto.
En cas de pluja persistent variarem el tema segons la marxa i possiblement faríem pujada a Núria.
Gràcies per venir.
ANEU ABRIGATS i amb PARAIGÚES.

