Previsions meteorològiques:
La cota de neu rondarà aquesta matinada pels 1.400 metres a la Vall de Ribes, però de la Molina en amunt aquesta baixarà fins als 800 metres, amb previsió de precipitacions molt elevada.
Neu més que probable més enllà de Toses.
El dia serà bàsicament ennuvolat i cap a la tarda es poden repetir les precipitacions, però aquest cop amb cota de neu 1.300 (excepte zona de Ribes, que serà de 1.400 i amb possibilitat de clarianes).
Vent fort a primera hora del matí, amb ràfegues que podrien superar els 40 km/h. Cap al migdia els vents es calmaran fins a uns 10 km/h. Esperem que no caigui cap arbre a la via
Temperatures: a cota 1.500 no s'assoliran en cap moment del dia els 5 graus centígrads. Junt amb el vent poden causar una incòmoda sensació de fredor. A Vall de Núria potser ni arribin a valors positius.
Considerant tot això i sumant-hi el fet que estic mig refredat, no garanteixo la meva assistència, tot dependrà de com em llevi

Confirmaré via SMS al mòbil d'en liniadelRipollés. Recordo que en cas de venir pujaria a Vic procedent de l'EixBus.
👍0👎0