Ja sabeu
PD: M'estalviaria 1,85 €...

Entrada Autor: Fran-Ikarus »

Entrada Autor: Mortadel·lo »

Entrada Autor: Ecomobisostrans »
Codi: Selecciona’ls tots
Zones que s'atravessen Zones de l'abonament
1 1
2 2
3 2
4 3
5 3
6 4
7 4
8 5
9 5
10 6
11 6
Entrada Autor: Ecomobisostrans »

Jo sempre he fet servir T-50/30 de dues zones pels meus desplaçaments a l'Autònoma, però després dels exàmens de febrer vaig comprar-me una T-Jove de dues zones. Si entres dins les condicions de la T-Jove, val la pena encara que surti lleugerament més cara: no has de pensar ni en viatges restants ni en temps de transbordament.Trenscat ha escrit:Actualment faig servir T-10 de 3 zones. Però a partir del mes de gener, com que hi hauré d'anar cada dia a la feina (2 viatges/dia) em compraré la T-50/30, tot i que també m'estic plantejant de comprar la T-Jove que surt al mateix preu que tres T-50/30. Algú em pot orientar de tot plegat?
Crec que el que dius no és del tot corrcte. Això que dius que l'orígen és sempre el de la primer validació no és cert: l'orígen de cada viatge és allà on el validis cada cop. Si no. no té sentit validar una T-Jove cada cop que inicies el viatge.entfe001 ha escrit: Per cert, que si els teus trajectes són Terrassa - Barcelona fes la primera validació a Sant Cugat: el reglament de l'ATM estipula que, en abonaments de viatges il·limitats, l'origen del mateix és sempre el de la primera validació, la que delimita zones de validesa i període de validesa. Així amb una T-Jove de dues zones en faràs prou![]()
Confirmat per text escrit als fulletons de Rodalies Renfe i en proves empíriques.Albert ha escrit:Crec que el que dius no és del tot corrcte. Això que dius que l'orígen és sempre el de la primer validació no és cert: l'orígen de cada viatge és allà on el validis cada cop. Si no. no té sentit validar una T-Jove cada cop que inicies el viatge.
Et pot semblar tan absurd com vulguis, però és així.Albert ha escrit:No dic que no pugui ser, però em sembla tan estrany... Les zones del vitage són les mateixes per una T10 com per una T50/30 o una T-Jove....
Per sortir de Terrassa cal introduir a les validadores un bitllet vàlid. I la prova ha estat feta de Barcelona a Terrassa i de Terrassa a Barcelona (concretament Sant Andreu Arenal).Albert ha escrit:D'altra banda, aquesta prova empírica que em dius no demostra el que volem, a no ser que l'estació de Renfe a Terrassa estigui tancada a l'estil Sants o Catalunya. I tancada no vol dir només que hagis de posar el bitllet a la sortida per poder sortir.
Això passa ara només a la validadora que està directament controlada pel personal d'intervenció. A les altres validadores la introducció d'un títol no validat genera el missatge "Aneu al punt de control".Albert ha escrit:Recordo que a Sants, a l'inici de la tarifa integrada, podies sortir amb una T-10 d'una zona sense haver-la validat abans, ja que te la marcava la màquina en sortir. Aquest fet era ideal per venir des de més enllà de la zona 1, amb una T-10 sense validar. En sortir la poses a la màquina, et gasta un viatge de només una zona, i si a més vas al metro, resulta que ara portes bitllet vàlid i sense gastar més viatges!
Torna a “Transport en general”