Això permetrà gestionar millor la circulació en cas d'incidència en seccionar el tram actual Les Planes-Sant Cugat en dos: Les Planes-La Floresta i La Floresta-Sant Cugat.
El següent pas, al meu entendre, hauria de ser reimplantar les agulles a Peu del Funicular.
És previsible que durant les obres s'hagi de tallar el servei i en les hores o dies posteriors establir blocatge manual central. És ben possible, doncs, que aquestes obres suposin la introducció del primer enclavament local amb PC de la línia del Vallès.


