La casualitat és que el maig hi ha eleccions municipals, i a la majoria de Comunitats, també eleccions autonòmiques.
He estat comptabilitzant hi he trobat les següents inauguracions:
Barcelona:
-T3 Consell comarcal - Torreblanca: Març
-T5 Besòs - Gorg: Març
València:
-L5 Mislata Almassil - Manises Aeroport i Ayora - J. Monsoriu
-Tramvia (em sembla que T10) entre J. Monsoriu i el Port.
Aquestes dos ampliacions s'inauguraran coincidint també amb la Copa Amèrica.
Palma de Mallorca:
-L1: Pl. Espanya - UIB: em sembla que al maig, però també he llegit que l'estació intermodal no estarà fins la tardor.
Alacant:
-TRAM: Mercat Central i MARQ (noves estacions soterrades): Febrer -Març
Bilbao:
-L2 Sestao - Portugalete: Gener
Madrid:
Bastantes extensions de quasi totes les línies que s'obriran a la primavera.
Això és pur exemple de l'electoralisme d'aquest país.



